
Lectura, treball individual i extracció de nous continguts de l’article i del material paper. Amb aquesta tasca la interpretació és individual, així com el treball de la tasca, tot i que en el forum podies demanar ajut sobre conceptes que no s’entenien.
Aplicació dels nous continguts en un debat argumentant i contraargumentant les premisses apreses en la tasca anterior. L’estratègia ha estat el treball col.laboratiu fent una interacció entre la interpretació dels diferents membres del grup sobre un mateix concepte, adjuntant materials complementaris i l’experiència acumulada, que és diferent per a cadascun segons les vivències obtingudes al llarg de la pràctica educativa.
Aplicar les noves tecnologies a la tasca realitzada prèviament, amb l’ajut d’una eina desconeguda (cmaptools) que a base de l’aprenentatge pràctic en el programari arribes a poder representar gràficament la relació dels quatre conceptes. En aquesta tasca ja has assimilat conceptes i relacions però et falta l’aprenentatge de la eina per la seva representació gràfica.
A través del procés de realització de les diferents tasques acabes realitzant un aprenentatge significatiu de la interacció dels quatre conceptes
El treball realitzat m’ha ensenyat que el fi justifica els medis. La finalitat de la PAC era saber fer un mapa conceptual, el medi era el programari, però si tot i tenir l’eina per fer-ho no la saps utilitzar, no la treballes per entendre com utilitzar-la, no fas un aprenentatge significatiu, no arribes a l’objectiu final de la PAC que és fer un informe de com has arribat a la finalitat de la tasca.
He disfrutat fent la PAC i he aprés per una banda la relació entre S-C-T-E i per l'altra he conegut i treballat amb una eina com el CMAP.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada