BLOG DE NOVES TECNOLOGIES
27/12/08
MAPA CONCEPTUAL TIC-APRENENTATGE SIGNIFICATIU-MINIPAC 2.5.
Us adjunto el mapa conceptual de l'activitat 2.5.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
FRASE DE LA SETMANA
"Enseñar no es una función vital, porque no tiene el fin en sí misma; la función vital es aprender."
Aristóteles
Arxiu del blog
▼
2008
(14)
▼
de desembre
(4)
AVALUACIO FINAL
CONCLUSIONS ACTIVITAT 2.5.
MAPA CONCEPTUAL TIC-APRENENTATGE SIGNIFICATIU-MINI...
MATERIAL FOTOGRÀFIC DE LA MINIPAC 2.5
►
de novembre
(5)
►
d’octubre
(1)
►
de setembre
(4)
BLOGS AULA 3
bego
Blog de Carme Arques- UOC
Blog de Mª José Oset
Conclusions miniactivitat 2.5
Fa 16 anys
Blog de Ricard Reguant Gallego
bondia
C-MAP
Fa 16 anys
El bloc de NTICEDU
El meu blog
eL MeU RaCoNeT
Miniactivitat 2.2 Modelant històries
Fa 16 anys
Gemma Esparó
TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ
Fa 15 anys
http://ajimenezhe.blogspot.com
http://ateixidoca.blogspot.com
http://qliacv.blogspot.com
http://silviapb.blogspot.com
NOVES TECNOLOGIES
Mapa conceptual
Fa 16 anys
Noves tecnologies
Darreres reflexions
Fa 16 anys
Noves tecnologies!
UN DIA ESPECIAL
Fa 15 anys
NOVES TIC EN EDUCACIÓ
MAPA CONCEPTUAL
Fa 16 anys
NTICEDU
MAPA CONCEPTUAL MINI 1.3
Fa 16 anys
NTICEDU
Fitxa miniprojecte
Fa 16 anys
Núria
MINIACTIVITAT 2.3
Fa 16 anys
paperbolillapis
el compromís
Fa 16 anys
Piluki
Fa 16 anys
Prunetes verdes
creieu que la gent aprèn millor quan es troba davant d’un problema significatiu que dongui sentit a les activitats?”
Fa 16 anys
som-hi
final
Fa 13 anys
Tecnologia i Educació
How To Build A Shower Pan On A Concrete Floor
Fa 1 any
tecnologiesyolanda
avaluació continuada
Fa 16 anys
Tic-Edu-Psico
Valoració general
Fa 16 anys
Una visió personal de l'educació i la tecnologia
Conclusions finals (III)
Fa 16 anys
UOC: Noves TIC i educació/ Interculturalitat i educació
5. TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ (Interculturalitat i Educació)
Fa 16 anys
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada